Využití přísloví ve výuce anglického jazyka – Bc. Karolína LÖFFELMANNOVÁ
Bc. Karolína LÖFFELMANNOVÁ
Diplomová práce
Využití přísloví ve výuce anglického jazyka
Using Proverbs in Teaching English
Abstract:
This diploma thesis discusses the use of proverbs in English language teaching. The theoretical part focuses on suitability of proverbs for learners according to their age. It analyses the occurrence of proverbs in Framework Educational Programmes. It proposes ways to use proverbs in English lessons. The practical part consists of questionnaire for teachers, testing of lower-secondary school learners …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím přísloví v anglickém jazyce v hodinách anglického jazyka. Teoretická část se zaměřuje na vhodnost využívání přísloví z hlediska věku, zkoumá výskyt přísloví ve vzdělávacích plánech a navrhuje možnosti využití v hodinách AJ. Praktická část obsahuje dotazník pro učitele anglického jazyka, testování žáků MZŠ Kdyně a několik materiálů využívaných v hodinách AJ.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: DR HAB Konrad Szcześniak
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LÖFFELMANNOVÁ, Karolína. Využití přísloví ve výuce anglického jazyka. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka
Název
Vložil
Vloženo
Práva