Společenská odpovědnost firem jako nástroj na zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Ester Lučanová
Bc. Ester Lučanová
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firem jako nástroj na zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Corporate Social Responsibility as a tool for increasing the competitive advantage of the business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firem a jejím možným využitím jako nástroje ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Teoretická část se věnuje popisu konceptu CSR a zejména jeho možnostem aplikace. V rámci teorie jsou rovněž popsány výsledky nedávné metaanalýzy popisující vliv CSR na konkurenceschopnost podniku. Práce se zaměřuje na maloobchod v ČR. Stručně je popsán vývoj maloobchodu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with corporate social responsibility and its possible use as a tool to increase the competitiveness of the company. The theoretical part deals with the description of the concept of CSR and especially its application possibilities. The theory also describes the results of a recent meta-analysis describing the impact of CSR on the competitiveness of the company. The work focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lučanová, Ester. Společenská odpovědnost firem jako nástroj na zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická
Název
Vložil
Vloženo
Práva