Sociálně pedagogický odkaz G. A. Lindnera – Josef MAČÁK
Josef MAČÁK
Bakalářská práce
Sociálně pedagogický odkaz G. A. Lindnera
The Social Pedagogical Legacy of G.A.Lindner
Anotace:
Předložená bakalářská práce se věnuje životu a dílu Gustava Adolfa Lindnera a jeho sociálně pedagogickému odkazu. Popisuje stav rakouského školství v 19. století a jeho ideový základ (herbartismus). Na tomto pozadí je dokumentován Lindnerův pedagogický vývoj, jeho stále zřetelnější nahlížení pedagogiky v sociálním kontextu. Jsou okomentována jeho nejvýznamnější pedagogická díla. V práci je provedena …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is dedicated to the life and work of Gustav Adolf Lindner and his social-pedagogical legacy. In the thesis is described the state of Austrian school system in the 19th century and its ideological basis (Herbartism). Lindner?s pedagogical development, his ever increasing understanding of pedagogy in the social context are documented on the above mentioned background. His …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Zveřejnit od: 10. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAČÁK, Josef. Sociálně pedagogický odkaz G. A. Lindnera. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Změna životního stylu v důsledku pandemie COVID-19 z pohledu studentů sociální pedagogiky
Klára Peterková -
Názory studentů sociální pedagogiky na pracovní povinnost během pandemie COVID-19 při studiu na vysoké škole
Kateřina Novosádová -
Vliv pandemie Covid-19 na sociální práci.
Ivana Řezníčková -
Krize sociální identity vysokoškolského studenta v období pandemie Covid-19
Gabriela Čumová -
Proměny sociální práce v hospici vlivem pandemie COVID-19 z pohledu sociálního pracovníka
Adéla Vostradovská -
Dostupnost dávek státní sociální podpory v době pandemie Covid -19
Anna Rejnová -
Zapojení studentů sociální práce do dobrovolnických aktivit v souvislosti s COVID 19
Daniela Fejtová -
Sociální izolace seniorů v době Covidu-19
Martina Hutečková