Lucie Francová

Bakalářská práce

Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram

Perception of Influncer Marketing in Fashion with a Focus on Instagram Social Network
Anotace:
Předmětem závěrečné práce je zkoumání působení instagramových influencerů propagující fashion produkty na uživatele této sociální sítě a celkové vnímání trendu influencer marketingu cílovým publikem. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, sociální média a influencer marketing. Praktická část práce je zaměřena na kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s vybranými fashion influencery …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the research of the impact of Instagram infuencers promoting fashion products on Instagram users and overall perception of influencer marketing trends by target groups. The theoretical part focuses on marketing communication, social media and influencer marketing. The practical part of the thesis deals with qualitative research conducted in the form of interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.