Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality – PhDr. Jan POSPÍŠIL
PhDr. Jan POSPÍŠIL
Disertační práce
Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality
The Model of Rational Consumer Behavior under the Influence of Irrational Factors
Anotace:
Disertační práce s názvem "Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality" se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části práce jsou nastavena teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální …víceAbstract:
Dissertation thesis named "The Model of Rational Consumer Behavior in the Irrational Factors Influence" deals with human behavior irrationality factors in consumer decision-making process. The first part of this thesis is dedicated to theoretical issues setting with concerning the current situation in the field of marketing, postmodern consumer, advertising communication process, consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠIL, Jan. Model racionálního spotřebitelského chování pod vlivem faktorů iracionality. Zlín, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Jazyk a spotřebitelské chování: Ekonomické rozhodování u vzorku bilingválních spotřebitelů
Renata Kosíková -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Racionalita nebo iracionalita spotřebitelského chování
Martin Daňhel -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Tomáš Kodydek