Komunikace politické strany-SNK Evropští demokraté – Mgr. Jan BLAŽEK
Mgr. Jan BLAŽEK
Diplomová práce
Komunikace politické strany-SNK Evropští demokraté
The Analysis of a Communication of a Political party
Anotace:
Diplomová práce na téma "Analýza komunikace politické strany {--} SNK Evropští demokraté" se zabývá politickým marketingem a metodami, které politické strany užívají k oslovení svých voličů. Analyzuje také jednotlivé volební kampaně, které SNK ED v roce 2006 realizovali.Abstract:
My master{\crq}s work, the title of which is ``The Analysis of a Communication of a political party {--} Evropští demokraté`` deals with political marketing and its techniques used for a communication with electors. I also analyze individual election campaigns SNK ED launched during 2006.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4892
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAŽEK, Jan. Komunikace politické strany-SNK Evropští demokraté. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Prezidentské volby 2018 a politická reklama
Moravcová Moravcová -
Politická reklama v rozhlasu a televizi v ČR
Michaela Hradecká -
Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace
Kristina Ryazanova -
Guerilla marketing ve volební kampani
Anna FRAIOVÁ -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi