Tadeáš Konschill

Bakalářská práce

Zpracování marketingového výzkumu pro zvýšení prodeje elektromobilů ŠKODA AUTO na českém trhu

Proposal of communication mix to increase sales of electric cars on the Czech market
Anotace:
V bakalářské práci dochází primárně k vyhodnocení dotazníku zaměřeného na vnímání elektromobility na českém trhu. Dotazník nám poskytl data, která nám umožnují získat pohled na vnímání elektromobility, elektromobilů a značky Škoda Auto jako takové, vnímání konkurence společnosti Škoda Auto na trhu s elektromobily. Tato data posloužila k tvorbě jednotlivých analýz, které nám pomohly vyhodnotit a navrhnout …více
Abstract:
In the bachelor thesis, primarily to evaluate a questionnaire focused on the perception of electromobility on the Czech market. The questionnaire provided us with data that allows us to gain an insight into the perception of electromobility and electric cars and the Škoda auto brand as such, the perception of Škoda Auto's competition on the electric car market. This data was used to create individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management