Individuální podpora žáků s rizikem vzniku školní neúspěšnosti – Jana KOTRLOVÁ
Jana KOTRLOVÁ
Bakalářská práce
Individuální podpora žáků s rizikem vzniku školní neúspěšnosti
Individual support of students with the risk of development of school failure
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění metod a forem, podporující tyto děti v předškolním věku s rizikem školní neúspěšnosti. Teoretická část obsahuje charakteristiku dítěte předškolního věku a jeho školní připravenost na školní docházku. Empirická část popisuje kvalitativní přístup, který pomoci metody kazuistik a pozorování zjišťuje, zda je dítě připravené nastoupit do 1. třídy.Abstract:
This thesis focuses on describing methods and forms of support pre-school children with a risk school failure. The theoretical part describes characteristics of pre-school children and their readiness to attend school. The practical part describes the qualitative approach which, with the help of a case study and observation methodology, determines children's readiness to start school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Karunová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOTRLOVÁ, Jana. Individuální podpora žáků s rizikem vzniku školní neúspěšnosti. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
Úroveň školní zralosti dětí z dětských domovů a jejich připravenost na vstup do první třídy ZŠ na Ústecku
Veronika BAUEROVÁ -
Připravenost obyvatelstva na řešení mimořádných událostí na základní škole
Karolína Hochmanová -
Připravenost romských dětí na školní vzdělávání
Dominika Brodecká -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Názory učitelů primárního vzdělávání na připravenost dětí na vstup do základní školy
Ivona Válková -
Připravenost žáka na povinnou školní docházku z pohledu učitele
Kateřina Kašpárková -
Proces socializace se zaměřením na přechod ze školního prostředí do pracovního procesu
Jana Šťastná -
Efektivní podpora dítěte v rozvíjení připravenosti na školní docházku
Marcela VÁCLAVOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva