Návrh marketingové komunikace pro CLIP Luhačovice – Adéla Matulová
Adéla Matulová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro CLIP Luhačovice
Proposal of marketing communication for CLIP Luhačovice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro rodinnou firmu CLIP Luhačovice, která má vést ke zvýšení obecného povědomí o firmě. K tomuto účelu byly provedeny analýzy prostředí pomocí Porterova modelu konkurenčních sil, PESTE analýzy a rozšířeného marketingového mixu. Poznání firmy a jejich zákazníků bylo rozšířeno pomocí dotazníkového šetření. Na základě poznatků zjištěných z těchto …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication for family business CLIP Luhačovice, which should lead to increase in general brand awareness of this company. For this purpose the thesis works with environment analysis using Porter's model of competitive forces, PESTE analysis and extended marketing mix. Marketing communication was suggested based on findings provided by these analyses and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Haluza, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova