Bc. Jitka Beránková, DiS.

Diplomová práce

Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy

Project of Using Social Networks to Improve Marketing Communication of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítí v rámci konkrétního projektu, který je zaměřen na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích internetového prodejce značkové obuvi Obujtese. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti sociálních sítí, novými trendy na sociálních sítí a přibližuje možnosti propagace …více
Abstract:
In my diploma work I focuse on marketing communication on social network. The project is focused on improovment of marketing communication on social network of Brand shoes trade - Obujtese. My work is divided to two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with knowlege of social network, new trends on social media and shows possibilities of promotion. The practical part includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Beránková, Jitka. Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy . Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management