Antonie Frieserová

Bakalářská práce

Trendy marketingové komunikace

Trends in corporate marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá tématem trendů v marketingové komunikaci konkrétního vybraného podniku Bogi sport z.s. Obsahem práce je teoretické popsání marketingové komunikace a jejích trendů a souhrnná analýza jak vnitřního, tak vnějšího okolí podniku. Tyto teoretické poznatky jsou poté prakticky uplatněny v analytické části práce. V závěru práce se nachází rozhovory s cílovou skupinou podniku, na základě kterých …více
Abstract:
The thesis deals with the topic of trends in marketing communication of a specificly selected company Bogi sport z.s. The content of the thesis is a theoretical description of marketing communication and its trends and a summary analysis of both internal and external environment of the company. These theoretical findings are then practically applied in the analytical part of the thesis. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON