Využití marketingových nástrojů v konceptu prodejen RELAY a INMEDIO – Nela Dominika Drescherová
Nela Dominika Drescherová
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů v konceptu prodejen RELAY a INMEDIO
Applying of marketing tools in stores RELAY and INMEDIO
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit efektivnost marketingových nástrojů, které společnost Lagardere Travel Retail a.s., využívá ve svých franchisových konceptech RELAY, INMEDIO a 1minute, a navrhnout případná zlepšení.V první části práce jsou definována teoretická východiska týkající se marketingového prostředí, marketingových nástrojů a franchisového typu podnikání. Základní marketingový mix …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness of the marketing tools used by the company Lagardere Travel Retail a.s., in the business franchise concepts RELAY, Inmedio and 1 minute, and to suggest possible improvements.The first part of the thesis defines the theoretical background regarding the marketing environment, marketing tools and the franchise type of business. The basic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRESCHEROVÁ, Nela Dominika. \textit{Využití marketingových nástrojů v konceptu prodejen RELAY a INMEDIO}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qyv604/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová
Název
Vložil
Vloženo
Práva