Problémový žák pohledem učitele 1. stupně základní školy – Nikola Krůželová
Nikola Krůželová
Diplomová práce
Problémový žák pohledem učitele 1. stupně základní školy
Primary school teacher´s perspective of problem pupil
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem problémový žák pohledem učitele prvního stupně základní školy. Tato práce objasňuje charakteristiku problémového žáka, jak se tento žák projevuje a možné příčiny přidělení této nálepky problémový. Dále je zde vymezena problematika vlivu učitele na problémové žáky a jejich vzájemné vztahy ve škole. Praktická část obsahuje výzkumná šetření, jejichž cílem bylo odhalení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of a problematic pupil from the point of view of a primary school teacher. This work clarifies the characteristics of a problematic pupil, how this pupil behaves and the possible causes of assigning this problematic label. Furthermore, the issue of the teacher's influence on problematic pupils and their mutual relations at school is defined. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krůželová, Nikola. Problémový žák pohledem učitele 1. stupně základní školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Specifika problémů v chování jedinců v Dětském domově
Renata Holcová -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Dítě s problémy v chování v předškolním vzdělávání
Adéla BERBROVÁ -
Komparace postojů ke školnímu vzdělávání dětí žijících v dětském domově a dětí žijících v rodině
Kateřina EHLOVÁ -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Osobnost učitele s přihlédnutím k potřebám žáků se specifickými poruchami učení
Zuzana Folvarčná