Implementace genderové problematiky do výuky – Bc. Lucie DAVIDOVÁ
Bc. Lucie DAVIDOVÁ
Diplomová práce
Implementace genderové problematiky do výuky
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá způsobem efektivního zapojení problematiky genderu a feminismu do výuky. Teoretická část práce popisuje zmíněné základní pojmy, jejich vývoj a současnou problematiku - převážně pak cílí na témata genderových rolí a stereotypů ve společnosti, feminizovaných pozic a souvisejícího gender pay-gap. V následující části práce se tato problematika přesouvá do oblasti českého …víceAbstract:
The thesis addresses the effective inclusion of gender and feminism issues into education. The theoretical part of the thesis describes the basic concepts of gender and feminism, their development, and current issues - mainly targeting the topics of gender roles and stereotypes in society, feminized positions, and the issue of gender pay-gap. The following part of the thesis focuses on the area of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Helena Pavličíková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAVIDOVÁ, Lucie. Implementace genderové problematiky do výuky. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ -
Modifikace a tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktických školách
Veronika LIŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva