Marek VESELÝ

Bakalářská práce

Marketingový mix zvolené firmy nebo organizace

Marketing mix of a specific enterprise
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ``Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace`` je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena …více
Abstract:
The subject of the thesis Marketing mix of a specific enterprise is an analysis of a marketing mix of selected enterprise and, further, a recommendation for proposing a new marketing mix. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes its individual components. The practical part focuses on the evaluation of the marketing mix of a specific enterprise. The final …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10703

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESELÝ, Marek. Marketingový mix zvolené firmy nebo organizace. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace