Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku – Bc. Iveta DUDKOVÁ
Bc. Iveta DUDKOVÁ
Diplomová práce
Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku
Attitudes of final consumers to the selected advertising medium
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjištění vnímání a zaujetí postojů konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku a vytvoření návrhu na využití získaných informací. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími s postoji a vnímáním spotřebitele. Pro praktickou část byly jako reklamní prostředek pro analýzu vybrány nabídkové listy supermarketu Terno. Praktická …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out how consumers perceive the chosen advertising tool and to create a proposal to use the obtained information. The thesis is divided in two parts. Theoretical part deals with concepts related to consumer´s attitudes and perception. For the practical part tender sheets of supermarket Terno were chosen as an advertising tool for analysis. Practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUDKOVÁ, Iveta. Postoje konečných spotřebitelů k vybranému reklamnímu prostředku. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Aneta KAISEROVÁ -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem
Klára Baláková -
Klamavá reklama
Kateřina GÖTHOVÁ -
Postoj sociálních pracovníků oddělení sociálně právní ochrany dětí k nastavování osobních hranic při práci s klienty
Kristýna Nádvorníková -
Vliv subjektivně posuzované kvality čichové funkce na postoj k navazování partnerských vztahů v mladé dospělosti
Adéla Králíčková -
Postoj sociálních pracovníků, psychologů, právníků a policistů k domácímu násilí na mužích
Martina Štětinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva