Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší – Aneta Andrlová
Aneta Andrlová
Bakalářská práce
Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší
The Analysis of Application of the Marketing Mix on Selected Manufacturer Štramberské Uši
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na aplikaci marketingového mixu u vybraného výrobce Štramberských uší. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingu a marketingového mixu. Praktická část se na úvod věnovala představení společnosti a konkrétního produktu, tedy Štramberských uší. Produkt byl mimo jiné podroben analýze marketingového mixu, následně PESTE analýze …víceAbstract:
The main focus of this bachelor thesis is anapplication of marketing mix at a selected producer of,,Štramberk ears". The target of theoretical part has been to work out a literatu rereview with regards to the marketing and marketing mix. Beginning of a practical part has been focused on an introduction of the company and it is specific product ,, Štramberk ears" ,which was subjected by analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Zveřejnit od: 16. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Andrlová, Aneta. Analýza aplikace marketingového mixu vybraného výrobce Štramberských uší. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova