Role sociálních médií v politickém marketingu se zaměřením na vybrané kandidáty v prezidentských volbách – Simona HUBÁČKOVÁ
Simona HUBÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Role sociálních médií v politickém marketingu se zaměřením na vybrané kandidáty v prezidentských volbách
The role of social media in political marketing with focus on selected candidates in presidential election
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na návrh doporučení pro budoucí prezidentské kandidáty v prostředí sociálních médií z důvodu jejich masového rozšíření mezi mladší část populace. Nejprve byla v práci zpracována teoretická východiska politického marketingu a sociálních médií. Následně byla provedena detailní analýza předvolebních aktivit prezidentských kandidátů Miloše Zemana, Jiřího Drahoše a Pavla Fischera …víceAbstract:
The present thesis is focused on drafting recommendations that are designed for future presidential candidates on how to communicate through social media. These recommendations are made because of mass popularity of social media platforms among younger generations. The work consists of theoretical introduction to the issue of political marketing and social media, followed by detailed analysis of pre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Zelenka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUBÁČKOVÁ, Simona. \textit{Role sociálních médií v politickém marketingu se zaměřením na vybrané kandidáty v prezidentských volbách}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/r02ies/.
Jak správně citovat práci
HUBÁČKOVÁ, Simona. Role sociálních médií v politickém marketingu se zaměřením na vybrané kandidáty v prezidentských volbách. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Prezidentské volby v České republice v roce 2023
Pavlína Ella Ondrová -
Analýza volebních výsledků kandidátů J. Dienstbiera a M. Zemana z prvního kola prezidentské volby v ČR v územích volební podpory KSČM
Filip Zachariaš -
Swing states a strategie kandidátů v prezidentských volbách v USA v roce 2016
Zuzana Knop-Kostková -
Mediální obraz V. Havla a V. Klause v období jejich II. prezidentské volby: komparativní obsahová analýza
Veronika Žurovcová -
Financování kampaní v USA: role National Rifle Association v prezidentských volbách v USA v roce 2016
Marek Chytráček -
Vliv ekonomické situace kyvadlových států na prezidentské volby v USA
Barbora Tachezyová -
Ruské reakce na prezidentské volby v Bělorusku v roce 2020
Michaela PATEROVÁ -
Prezidentské volby 2013 v ČR v komparativní perspektivě s volbami na Slovensku
Martina Houšková