Komunikační strategie pro oblastní Charitu v Uherském Hradišti – Mgr. Jindřiška VÁVERKOVÁ
Mgr. Jindřiška VÁVERKOVÁ
Diplomová práce
Komunikační strategie pro oblastní Charitu v Uherském Hradišti
Communication strategy for Local Charity in Uherské Hradiště
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii pro neziskovou organizaci Oblastní charita v Uherském Hradišti. Cílem práce je navrhnout pro Charitu komunikační strategii, která by vedla k lepší informovanosti veřejnosti, k upevnění dobrého jména Charity a také k získání dalších sponzorů a dárců, bez nichž se práce v charitě všeobecně neobejde.Abstract:
My diploma thesis is focused on communication strategy for non-profit organization Local Charity in Uherské Hradiště.The aim of this dissertation is to suggest communication strategy for the Charity which would lead to better foreknowledge of the public, build up a good name of the Charity and to get sponsors and donors who are unexpendable fort functioning of the Charity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁVERKOVÁ, Jindřiška. Komunikační strategie pro oblastní Charitu v Uherském Hradišti. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček -
Formy podpory nestátních neziskových organizací se zaměřením na testament fundraising (případová studie organizace fungující v České republice a ve Francii)
Lucie Habánová -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza -
Nezisková organizace v mediálním a vzdělávacím kontextu
Milan Paták -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová