Připravenost začínajících učitelů mateřských škol na profesi – Bc. Alena Slováková
Bc. Alena Slováková
Diplomová práce
Připravenost začínajících učitelů mateřských škol na profesi
Preparedness of novice preschool teachers for the profession
Anotace:
Předkládaná diplomová práce nese název "Připravenost začínajících učitelů mateřských škol na profesi". Cílem práce bylo zmapovat vybrané aspekty připravenosti začínajících učitelů na učitelskou profesi v mateřské škole. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je pozornost věnována učiteli mateřské školy, jeho profesním kompetencím, znalostem, povinnostem …víceAbstract:
The present master thesis is titled "Preparation of beginning kindergarten teachers for the profession". The aim of the thesis is to map aspects of the preparation of beginning teachers for the teaching profession in kindergarten. This thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part, attention is paid to the kindergarten teacher, his professional competences, knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slováková, Alena. Připravenost začínajících učitelů mateřských škol na profesi. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sebezkušenost jako součást profesní přípravy učitelů: Vývoj kurikula seminářů Sebezkušenostní příprava na profesi I a II
Tomáš Andrášik -
Dramatická výchova v profesní přípravě budoucího učitele mateřské školy
Jana Höklová -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Komparace profesní přípravy učitele preprimárního vzdělávání ve vybraných státech
Miroslava Kultánová -
Profesní příprava učitelů prostřednictvím sebezkušenostní výuky
Karolína NAJZAROVÁ -
Profesní dráha výchovného poradce na základní škole
Monika Menšíková -
Vývoj profesní kariéry učitele mateřské školy
Alžběta Bořutová