Didaktická hra a činnosti v hodině čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ – Lucie JIRÁKOVÁ
Lucie JIRÁKOVÁ
Diplomová práce
Didaktická hra a činnosti v hodině čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ
The didactical game and activities and its utilisation during the reading and writing lessons in the first grade of basic school
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce je didaktická hra jako jedna z forem výuky na základní škole, dále pak její uplatnění v hodinách čtení a psaní v prvním ročníku ZŠ, při uplatnění výuky metodou Sfumato. Práci jsem rozdělila na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem soustředila všechny podstatné informace důležité k pochopení problematiky a hlubšímu porozumění a proniknutí do části praktické …víceAbstract:
I have choosen as the theme of my thesis the didactical game used as one of the forms of education in basic school. Then I consider its utilisation during the reading lessons in the first grade of basic school, supposing to use the Sfumato methode. I have divided my work into the theoretical part and the practical part. In the theoretical part I have concentrated on the basic informations that are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2010
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 12. 2010
- Vedoucí: Mgr. Kamila Beránková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JIRÁKOVÁ, Lucie. \textit{Didaktická hra a činnosti v hodině čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/r13x7g/.
Jak správně citovat práci
JIRÁKOVÁ, Lucie. Didaktická hra a činnosti v hodině čtení a psaní v 1. ročníku ZŠ. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 11. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Uč. pro 1.st. ZŠ + 6 specializací
Práce na příbuzné téma
-
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ -
Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení
Alena Stejskalová -
Výuka českého jazyka pro vietnamské žáky českých základních škol s nulovou znalostí vyučovacího jazyka
Monika ŠOFROVÁ -
ROZVOJ KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY A ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Tereza VONDRÁŠKOVÁ -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ