YouTube jako nástroj pro online výuku na 2. st. ZŠ – David ŠEVČÍK
David ŠEVČÍK
Bakalářská práce
YouTube jako nástroj pro online výuku na 2. st. ZŠ
YouTube as a tool for online learning in the 2nd grade of elementary school
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce bylo analyzovat možnosti online výuky pomocí nástroje YouTube. Teoretická část pojednává o ICT ve vzdělávání, digitální gramotnosti a charakteristice nástrojů pro online výuku. Praktická část je zaměřena na charakteristiku kanálu Youtube a jejím výstupem je zmapování, analýza a porovnání vzdělávacích kanálu nejen v ČR, ale také ve světě.Abstract:
The main topic of the bachelor thesis was to analyze the possibilities of online teaching using the YouTube tool. The theoretical part deals with ICT in education, digital literacy and characteristics of tools for online teaching. The practical part is focused on the characteristics of the Youtube channel and its output is the mapping, analysis and comparison of educational channels not only in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Kočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍK, David. YouTube jako nástroj pro online výuku na 2. st. ZŠ. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační a komunikační technologie - Občanská výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Využití informačních a komunikačních technologií v on-line poradenství a terapii
Radek Pavlas -
Návrh a implementace SW pro on-line sledování polohy mobilních objektů pomocí GPS
Jan Holešínský -
On-line řešení spotřebitelských sporů
Martin Černý -
On-line výukové zdroje pro podporu vyučování matematiky na 2. stupni ZŠ
Karolina ZBOŘILOVÁ -
Tvorba screencastu pro on-line vzdělávání s využitím digitálních technologií
Jiří HOMOLKA -
Návrh a vývoj mobilní seznamovací aplikace pro studenty UHK
Jana Vacková -
On-line aplikace pro podporu interakce mezi žáky a učiteli při distančním vzdělávání na ZŠ
Ondřej HOLUB -
Vývoj aplikace se zaměřením na vzdělávání
Zuzana Zajícová