Návrh komunikačního plánu pro obchodní centrum – Barbora Bílková
Barbora Bílková
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu pro obchodní centrum
Design of a communication plan for a shopping center
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice obchodních center a návrhu komunikačního plánu pro ně. Práce zahrnuje tři hlavní části: teoretickou, analytickou a návrhovou část. Autorka si klade za cíl aplikovat teoretické poznatky a navrhnout komunikační plán pro vybrané obchodní centrum.Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the issue of shopping centers and the design of a communication plan for them. The work includes three main parts: theoretical, analytical and design part. The author aims to apply theoretical knowledge to a specific situation and propose a communication plan for a selected shopping center.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Smetana
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová