Analýza vybraných učebnic německého jazyka pro druhý stupeň ZŠ – Bc. Monika RUPRECHTOVÁ
Bc. Monika RUPRECHTOVÁ
Diplomová práce
Analýza vybraných učebnic německého jazyka pro druhý stupeň ZŠ
The analysis of chosen German language textbooks for the second degree of a primary school
Anotace:
Práce se zabývá analýzou pěti vybraných učebnic německého jazyka pro druhý stupeň ZŠ. Cílem je zhodnocení učebnic podle zastoupení jazykových dovedností mluvení, psaní, poslech, čtení a gramatika a následná analýza receptivních dovedností poslech s porozuměním a čtení s porozuměním, pomocí kategoriálních systémů, čímž se zabývám v praktické části. V teoretické části se zaměřuji na vymezení pojmů Rámcový …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of five chosen textbooks for learning German for the second degree of a primary school. Its aim is an evaluation of the textbooks according to the representation of language skills speaking, writing, listening, reading, and grammar, as well as following analysis of receptive skills listening with understanding, and reading with understanding, by using categorical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUPRECHTOVÁ, Monika. Analýza vybraných učebnic německého jazyka pro druhý stupeň ZŠ. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Portfolio als Vorbereitungsinstrument zur Abiturprüfung in der Fertigkeit Sprechen
Iveta Pochobradská -
ELEKTRONICKÉ PORTFOLIO JAKO NÁSTROJ ROZVOJE AUTONOMIE A JAZYKOVÝCH KOMPETENCÍ VYSOKOŠKOLSKÝCH STUDENTŮ VE VÝUCE ODBORNÉHO ANGLICKÉHO JAZYKA
Linda POSPÍŠILOVÁ -
Elektronické portfolio pro jazykové vzdělávání
Martin Hrdlička -
European Language Portfolio in learning English in lower-secondary classes
Nikola Droznová -
Evropské jazykové portfolio jako nástroj sebereflektivního hodnocení cizojazyčné kompetence
Alice Brychová -
European language portfolio in practice
Kateřina Miczánová -
The European Language Portfolio: The New Tool for Assessment and Self-Assessment of Pupils
Zuzana Jouklová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva