Vykazování leasingu u malých a středních podniků – Bc. Barbora Vašíčková
Bc. Barbora Vašíčková
Diplomová práce
Vykazování leasingu u malých a středních podniků
Lease Accounting of Small and Medium-sized Entities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vykazováním leasingu v různých účetních systémech -- konkrétně se jedná o porovnání českých účetních pravidel, IFRS pro SME a US GAAP. Důraz je kladen na vykazování leasingu v malých a středních podnicích, proto je hledán ideální způsob vykazování v rámci SME v českém prostředí. Důležitou kapitolou této práce je proces harmonizace vykazování leasingu, který probíhá v současné …víceAbstract:
This master's thesis deals with leases accounting in different accounting systems -- specifically comparison to czech accounting rules, IFRS for SMEs and US GAAP. The emphasis is put on leases accounting in small and medium-sized enterprises, therefore I was looking for an ideal way how to account leases within SMEs in Czech republic. An important chapter of this thesis is the process of leases accounting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Patrik Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Veronika Solilová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva