Projekt rozšíření služeb vybrané společnosti – Bc. Aneta Tesaříková
Bc. Aneta Tesaříková
Diplomová práce
Projekt rozšíření služeb vybrané společnosti
Project to Expand the Sevices of a Selected Company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření aktuální služby vybrané organizace. Diplomová práce je rozdělená do dvou částí, přičemž teoretická část, která byla zpracována na základě literární rešerše se zaměřuje na poznatky týkající se charakteristiky období školního věku, výchovy a volného času, marketingu a analytických metod. Poslední kapitola teoretické části se zabývá marketingovým …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to create a project that will expand the current services of the selected organization. The diploma thesis is divided into two parts, while the theoretical part, which was elaborated on the basis of literature research, focuses on the findings related to the characteristics of the school-age period, education and free time, marketing, and analytical methods. The last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tesaříková, Aneta. Projekt rozšíření služeb vybrané společnosti. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh změn marketingových činností pro spolek organizující volnočasové aktivity
Šimon Vlach -
Komparační analýza preferencí a postojů vysokoškolských studentů k outdoorovým sportům jako formě volnočasové aktivity v ČR a ve Slovinsku
Denisa Floriánová -
Volnočasové aktivity se zaměřením na golfovou problematiku
Leoš Vojtěšek -
Práce a volný čas. Aktivity volného času a jejich proměny v závislosti na působení médií
Andrea Krubnerová -
Podnikatelský plán - volnočasové aktivity pro děti
Emil Langer -
Marketingová komunikace zaměřená na volnočasové aktivity
Andrea SEČKOVÁ -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý