Sestavení návrhu marketingového mixu pro nové vznikající firmu - Fast food Sushi bar. – Bc. Klára POBORSKÁ
Bc. Klára POBORSKÁ
Bakalářská práce
Sestavení návrhu marketingového mixu pro nové vznikající firmu - Fast food Sushi bar.
Marketing mix for a new company - Fast food Sushi bar
Anotace:
Cílem této práce je teoreticky popsat části marketingového mixu a následně prakticky zpracovat a takzvaně ušít na míru projektu, který se zaobírá založením fast food restaurantu, podávající zdravou výživu. Práce, při sestavování marketingového mixu pro Fast food Sushi, bere v potaz momentální trendy stravování obyvatel ČR, čerpajíce z dostupných pramenů pojednávajících o této problematice. Také analyzuje …víceAbstract:
Theory of marketing mix and it´s aplication on a founding project of a new fast food restaurant ofering healthy food. Practical thesis are based on the latest life style researches of citizens of the Czech Republic, and its tendencies in healthy feeding, and competiton analysis on the market and in the near neighbourhood. Results are used in creation process of marketing mix for a new company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POBORSKÁ, Klára. \textit{Sestavení návrhu marketingového mixu pro nové vznikající firmu - Fast food Sushi bar.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/r5djle/.
Jak správně citovat práci
POBORSKÁ, Klára. Sestavení návrhu marketingového mixu pro nové vznikající firmu - Fast food Sushi bar.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
Marketingový mix
Kristina Ulko -
Analýza marketingového mixu a financování festivalu Academia Film Olomouc
Alice Bittnerová -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg