Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy – Leoš Kozdas
Leoš Kozdas
Bakalářská práce
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Marketing strategy of company entering territorially new markets
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy“ je vypracovat konkrétní marketingovou strategii při vstupu podniku Waterdrop s.r.o na polský trh. První část práce se zaměřuje na definici základních teoretických východisek řešené problematiky. Praktická část se poté skládá z analýzy současného stavu podniku a konkrétního návrhu vhodné marketingové strategie …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis „Marketing strategy of company entering teritorial new markets“ is to create specific marketing strategy for Waterdrop s.r.o entering polish market. The first part of the thesis is focused on defining basic theoretical starting points of the subject. Practical part contains analysis of current state of the company and specific suggestion of fitting marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová