Leoš Kozdas

Bakalářská práce

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of company entering territorially new markets
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy“ je vypracovat konkrétní marketingovou strategii při vstupu podniku Waterdrop s.r.o na polský trh. První část práce se zaměřuje na definici základních teoretických východisek řešené problematiky. Praktická část se poté skládá z analýzy současného stavu podniku a konkrétního návrhu vhodné marketingové strategie …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis „Marketing strategy of company entering teritorial new markets“ is to create specific marketing strategy for Waterdrop s.r.o entering polish market. The first part of the thesis is focused on defining basic theoretical starting points of the subject. Practical part contains analysis of current state of the company and specific suggestion of fitting marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.