David CHROMEK
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně
Suggestion of advertising campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká …víceAbstract:
This bachelor work deals with suggestion of advertising campaign with cooperation AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. In October 2010 Company has expanded their portfolio. It includes authorised servis and sell of Opel cars. Due to implementation of the new brand, is nessesary to provide informative campaign. That campaign will serve to increase awareness of brand Opel in association with dealer AUTOSALON …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
22372
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHROMEK, David. Návrh reklamní kampaně. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
Zuzana Nosková -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Veronika Horonyová -
Guerilla marketing
Kristýna Patrasová -
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Aneta Martincová -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
Johana Holubová