David CHROMEK

Bakalářská práce

Návrh reklamní kampaně

Suggestion of advertising campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká …více
Abstract:
This bachelor work deals with suggestion of advertising campaign with cooperation AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. In October 2010 Company has expanded their portfolio. It includes authorised servis and sell of Opel cars. Due to implementation of the new brand, is nessesary to provide informative campaign. That campaign will serve to increase awareness of brand Opel in association with dealer AUTOSALON …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 22372

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHROMEK, David. Návrh reklamní kampaně. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe