Filip Brixí
Bakalářská práce
Guerilla Marketing
Guerilla Marketing
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na guerilla marketing. Cílem bakalářské práce je na dvou případových studiích představit realizaci guerillové kampaně v praxi. Dílčím cílem je v teoretické rovině charakterizovat guerilla marketing. Dalším dílčím cílem je provést dotazníkové šetření zaměřené na vnímání guerilla marketingu spotřebiteli. Teoretická část práce sleduje vznik a vývoj guerilla marketingu, jeho použití …víceAbstract:
This thesis focuses on guerilla marketing. The main aim is to present how guerilla campaign works in practice. This will be demonstrated on two case studies. The next goal is to execute a questionnaire survey oriented on perception of guerilla marketing by consumers. The theoretical part of the thesis deals with origins and development of guerilla marketing. Furthermore, it follows up with its implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Dávid Stirber
Název
Vložil
Vloženo
Práva