Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u žáků s kombinovaným postižením – Veronika CAIZLOVÁ
Veronika CAIZLOVÁ
Bakalářská práce
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u žáků s kombinovaným postižením
The use of alternative and augmentative communication in children with multiple disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím systémů alternativní a augmentativní komunikace u žáka s kombinovaným postižením. Je rozvržena do čtyř kapitol, z toho tři jsou teoretické a poslední čtvrtá má výzkumný charakter. Teoretická část je věnována charakteristice kombinovaného postižení, komunikaci a edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktická část se věnuje využití systémů alternativní …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with the use of alternative and augmentative communication of pupil with multiple disabilities. It is divided into four chapters, of which three are theoretical and fourth last has an investigative character. The theoretical part is devoted to the characteristics of the combined handicap, communication and education of pupils with special educational needs. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CAIZLOVÁ, Veronika. Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u žáků s kombinovaným postižením. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková