Výuka českého jazyka u žáků s poruchou autistického spektra na základní škole – Bc. Karin ŠIMEČKOVÁ
Bc. Karin ŠIMEČKOVÁ
Diplomová práce
Výuka českého jazyka u žáků s poruchou autistického spektra na základní škole
Teaching of Czech language for pupils with disorder of autistic spectre at elementary school
Anotace:
V diplomové práci byla přiblížena výuka českého jazyka u žáků s poruchou autistického spektra. Teoretická část diplomové práce má dvě kapitoly. První z nich shrnuje poznatky o historickém vývoji, etiologii a klasifikaci poruch autistického spektra, diagnostiku a přidružená postižení. Závěr kapitoly je věnován osobnosti jedince s poruchou autistického spektra. Druhá kapitola je zaměřena na vzdělávání …víceAbstract:
The thesis gets in touch with teaching of pupils which suffers from an autistic spectrum disorder. The theoretical part of the thesis has two chapters. The first one summarizes the findings of historical development, etiology and classification of autistic spectrum disorders, diagnostics and associated disorders. The conclusion of the chapter is devoted to the personality of an individual with an autistic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMEČKOVÁ, Karin. Výuka českého jazyka u žáků s poruchou autistického spektra na základní škole. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Socializace dítěte s poruchou chování na podkladě deprivačního syndromu a s ADHD v průběhu povinné školní docházky
Ivana Melichárková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková
Název
Vložil
Vloženo
Práva