Tereza Zmeškalová
Bakalářská práce
Fashion značky influencerů
Influencers' Fashion Brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá influencery, jejich fashion značkami a vnímáním těchto fashion značek cílovou skupinou. Teoretická část této bakalářské práce objasňuje pojmy jako online marketing a jeho druhy a nástroje, a fashion marketing a jeho specifické nástroje. Práce také dále pojednává o influencer marketingu a také objasňuje pojem značka a budování značky.Abstract:
This bachelor thesis deals with influencers, their fashion brands and the perception of these fashion brands by target audience. The theoretical part of the bachelor thesis introduces terms such as online marketing and its types and tools and fashion marketing and its specific tools. This thesis also further defines influencer marketing and clarifies terms brand and brandbuilding.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmeškalová, Tereza. Fashion značky influencerů. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Aneta Krpalová -
Využití influencer marketingu při propagaci značek ve fashion oblasti
Elena Adjei -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu