Subkultura tekno v současném výtvarném umění – Klára KLIMŠOVÁ
Klára KLIMŠOVÁ
Bakalářská práce
Subkultura tekno v současném výtvarném umění
Tekno subculture in contemporary art
Anotace:
Tato bakalářská práce sleduje vliv tekno subkultury na vizuální kódy umělců, kteří jsou její součástí. První část práce se věnuje celkové historii subkultury a kulturním vlivům, které na tuto komunitu působí. Následuje analýza nejčastěji užívaných vizuálních symbolů. Další část práce obsahuje kvalitativní výzkum, který byl prováděn ve formě rozhovorů s třinácti umělci, kteří jsou součástí této komunity …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the influence of the techno subculture on the visual codes of artists who are part of it. The first part of the thesis focuses on the overall history of the subculture and the cultural influences affecting this community. This is followed by an analysis of the most commonly used visual symbols. Another section of the thesis contains qualitative research conducted through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Čapandová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMŠOVÁ, Klára. Subkultura tekno v současném výtvarném umění. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná výchova pro SŠ a ZUŠ se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Umělecké projevy v české "freetekno" komunitě - symbolická, funkční a rituální rovina "tekno plachet"
Marie Křelinová -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová