Inkluzivní přístupy ve vzdělávání žáků na ZŠ – Iveta DAŇKOVÁ
Iveta DAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní přístupy ve vzdělávání žáků na ZŠ
Inclusive approaches in education of pupils in primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přístupy v inkluzivním vzdělávání. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se zabývám jednotlivými pojmy, které se vztahují k současnému inkluzivnímu vzdělávání. Teoretická část obsahuje i legislativu, na základě které se uskutečňuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V praktické části sleduji inkluzivní vzdělávání žáků se …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on possible approaches towards inclusive education. The work is divided between theoretical and practical part. In the theoretical part, the author handles important terms related to the contemporary inclusive education. This part includes the legislative, based on which the education of students with special needs takes place. Within the practical part, the author observes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAŇKOVÁ, Iveta. Inkluzivní přístupy ve vzdělávání žáků na ZŠ. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ