Martina Skulínková

Bakalářská práce

Komunikační strategie wellness centra

Communication strategy of wellness center
Anotace:
Cílem této práce je navržení vhodné komunikační strategie pro wellness centrumthajských masáží ABC. Dílčím cílem je určení tržního potenciálu pro toto centrum.Teoretická část obsahuje obecné poznatky týkající se problematiky marketinguslužeb, komunikačního mixu a marketingového výzkumu konkrétně dotazníkové-ho šetření. V praktické části byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí,SWOT analýza …více
Abstract:
The aim of this thesis is to propose an appropriate communications strategy forthe ABC Thai massage wellness centre. A secondary aim is to determine the marketpotential for this centre. The theory part contains general information regardingthe marketing of services, the communications mix and marketing research, specificallyby questionnaire survey. The practical part makes use of analyses of the internaland …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta