Různé kritické pohledy na spotřebu a spotřební společnost. – Michaela HORŇÁKOVÁ
Michaela HORŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Různé kritické pohledy na spotřebu a spotřební společnost.
Various Critical Views On Consumption And Consumer Culture.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problémem konzumní společnosti. Cílem bakalářské práce je deskripce vybraných kritických pohledů na konzum a konzumní společnost. Mezi představitele těchto pohledů patří Erich Fromm, Jan Keller, George Ritzer a Joseph Heath. Fromm popisuje orientaci na vlastnictví, která je důsledkem socio-ekonomických faktorů. Symbolem konzumní společnosti je mcdonaldizace společnosti a …víceAbstract:
The thesis is concerned with the problem of consumer society. The target of the thesis is the description of a selected critical views on consumption and consumer society. Erich Fromm, Jan Keller, George Ritzer and Joseph Heath are the representatives of these critical views. Fromm describes the orientation of ownership, which is the result of socio-economic factors. The mcdonaldization of society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2012
Zveřejnit od: 27. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORŇÁKOVÁ, Michaela. Různé kritické pohledy na spotřebu a spotřební společnost.. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Konzumerismus a alternativní konzumní chování
Tereza MOUDRÁ -
Teorie a kritika konzumní společnosti: od normativní k liberální kritice kapitalismu
Jan MEYER -
KRITIKA SPOTŘEBNÍ SPOLEČNOSTI:Deskripce a komparace liberální kritiky J. Heatha a kritiky McDonaldizované společnosti G. Ritzera.
Jitka ŠEBÍKOVÁ -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová
Název
Vložil
Vloženo
Práva