Tomáš PONÍŽIL

Bakalářská práce

Analýza aktivních bankovních produktů pro retailovou klientelu

Analysis of Active Banking Products for Retail Customers
Anotace:
Předmětem této práce je analýza aktivních bankovních produktů pro retailovou klientelu. V teoretické části je popsán bankovní systém, charakteristika banky, členění bank a aktivní bankovní produkty. V praktické části jsou představeny čtyři vybrané banky a dále je práce zaměřena na samotnou analýzu nejběžnějších aktivních produktů. Obsahem analýzy jsou především bankovní poplatky, úrokové sazby a další …více
Abstract:
The subject of this thesis is the analysis of active bank products for retail clientele. The theoretical part describes the banking system, the characteristics of a bank, division of banks and active bank products. The practical part presents 4 selected banks and an analysis of the most common bank products. The analysis itself focuses mainly on bank fees, interest rates and other related bank conditions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PONÍŽIL, Tomáš. Analýza aktivních bankovních produktů pro retailovou klientelu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika