Návrh komunikačního mixu nově vzniklé společnosti – Bc. Josef Klenot
Bc. Josef Klenot
Diplomová práce
Návrh komunikačního mixu nově vzniklé společnosti
The proposal of communication mix for a new company
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku komunikačního mixu nově vzniklé společnosti. Cílem práce je zpracování návrhu komunikačního mixu pro společnost TS Autodoprava s. r. o. Teoretická část se věnuje pojmu marketing a podrobněji se zaměřuje na jeho komunikační mix a on-line komunikaci. Dále definuje náležitosti SWOT analýzy, Porterovy analýzy pěti sil a PEST analýzy. V praktické části je představena společnost …víceAbstract:
This diploma thesis addresses the issue of the communication mix of a newly formed company. The aim is to introduce a proposal of a communication mix for the TS Autodoprava Ltd company. The theoretical part deals with the concept of marketing and focuses in more detail on its communication mix and online communication. It also defines the essentials of SWOT analysis, Porter's five forces and PEST analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Jiří Tvarůžek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal
Název
Vložil
Vloženo
Práva