Vývoj koncepce nového produktu a návrh jeho uvedení na trh – Bc. Marek Jakuba
Bc. Marek Jakuba
Diplomová práce
Vývoj koncepce nového produktu a návrh jeho uvedení na trh
New Product Concept Development and Market Introduction Plan
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem vývoje nového produktu ve společnosti Greiner Packaging Slušovice s.r.o. Část procesu, zahrnující tvorbu a třídění nápadů, vývoj koncepce, její testování a technickou a ekonomickou analýzu, je aplikován v reálném prostředí podniku. Na základě získaných výsledků je zpracován návrh uvedení produktu na trh. Práce zmiňuje i možná rizika realizace projektu, doplněná o …víceAbstract:
This diploma thesis covers new product development process in Greiner Packaging Slušovice s.r.o. Part of the process, comprising of idea generation and screening, concept development, market testing, technical and business analysis, is applied in company practice. On the basis of practical findings, a product market introduction plan is elaborated. The thesis includes possible risks to project implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jakuba, Marek. Vývoj koncepce nového produktu a návrh jeho uvedení na trh. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace