Mgr. Pavel KAPOUN

Diplomová práce

Marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě

Marketing Communications of the Johann Palisa Observatory and Planetarium in Ostrava
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou, hodnocením a plánem rozvoje marketingových komunikací planetária. První část je zaměřena na teorii marketingových komunikací, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a hodnotí jejich silné a slabé stránky. V druhé části je analyzován marketing planetária {--} produkty, ceny, dostupnost a propagace. Třetí část obsahuje návrh, realizaci a interpretaci dotazníkového …více
Abstract:
The diploma work contains analysis, evaluation and development plan of marketing communications of the Planetarium. The first part is concentrated on the theory of marketing communications, describes individual tools of a communication mix and evaluates their strong and weak points. In the second part a marketing of the Planetarium are analysed {--} products, prices, accessibility and promotion. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 483

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAPOUN, Pavel. Marketingové komunikace Hvězdárny a planetária Johanna Palisy v Ostravě. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace