Specifika výuky anglického jazyka na 1. stupni základní školy žáků se specifickými poruchami učení z pohledu učitele – Kristýna LÉDLOVÁ
Kristýna LÉDLOVÁ
Diplomová práce
Specifika výuky anglického jazyka na 1. stupni základní školy žáků se specifickými poruchami učení z pohledu učitele
The specifics of primary school English language education in students with specific learning disabilities from the point of view of the teacher
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifiky výuky anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení (dyslexie, dysgrafie, dysortografie) z pohledu učitele se zaměřením na první stupeň základní školy. Hlavním cílem této práce je zjistit a popsat zkušenosti konkrétních učitelů spojené s touto problematikou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je nejdříve přiblížena …víceAbstract:
This thesis focuses on the specifics of English language teaching concerning pupils with specific learning disabilities (dyslexia, dysgraphia, dysorthography) from the point of view of the teacher at the primary school level. The primary goal of the thesis is to find out and describe the experiences of specific teachers in this area. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LÉDLOVÁ, Kristýna. \textit{Specifika výuky anglického jazyka na 1. stupni základní školy žáků se specifickými poruchami učení z pohledu učitele}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/racjb4/.
Jak správně citovat práci
LÉDLOVÁ, Kristýna. Specifika výuky anglického jazyka na 1. stupni základní školy žáků se specifickými poruchami učení z pohledu učitele. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh vzdělávacího oboru Divadlo pro první stupeň základní školy
Matyáš Hauser -
Výukové materiály o historii Třebíče pro první stupeň základní školy
Jan Menšík -
Stimulačně edukativní skupiny pro děti předškolního věku v návaznosti na první stupeň základní školy
Simona Gálová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro první stupeň základní školy
Barbora Palátová -
Výchovné koncerty pro první stupeň základní školy v jihlavském regionu
Natálie CÁBOVÁ -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva