Analýza současného stavu public relations na UTB ve Zlíně – Marek KRAJČA
Marek KRAJČA
Bakalářská práce
Analýza současného stavu public relations na UTB ve Zlíně
Analysis of the present state of public relations at TBU
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stav Public relations na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a navrhnout opatření ke zlepšení stavu PR aktivit. Zhodnocení současného stavu PR vychází z teoreticko-metodologické části, na kterou navazuje analýza PR aktivit a zhodnocení budování jednotného chování organizace vůči vnější i vnitřní veřejnosti. Z této analýzy získáme podklady pro návrh opatření ke zlepšení …víceAbstract:
Objective of this bachelor thesis is assessing the Public Relations state in the Tomas Bata University in Zlín and proposing steps for improving the state of the PR activities. The assessment of the existing state of PR issues from the theoretical and methodological part followed by the analysis of the PR activities and by the assessment of building up of a uniform behaviour of the organization with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2006
Identifikátor:
2556
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRAJČA, Marek. Analýza současného stavu public relations na UTB ve Zlíně. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 01. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró