Martin Němeček

Bakalářská práce

Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity

Game AI Analysis with Implementation in the Unity Game Engine
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce "Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity" se obecně zaměřuje na herní AI a dále na vzájemné porovnání konečného automatu a behavio-rálního stromu pro tvorbu herní AI. Teoretická část představuje základní principy herní AI pokračuje uvedením nejčastěji používaných algoritmů a metod. Dále následuje kapitola s podrobnějším popisem konečného automatu a behaviorálního …více
Abstract:
The present bachelor thesis "Game AI analysis with implementation in the Unity game en-gine" focuses on game AI in general and on the inter-comparison of a finite state machine and a behavioral tree algorithms for the creation of game AI. The theoretical part introdu-ces the basic principles of game AI and goes on to list the most commonly used algorithms and methods. This is followed by a chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. František Gazdoš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Němeček, Martin. Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství

Práce na příbuzné téma