Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb – Lucie Šalomonová
Lucie Šalomonová
Bakalářská práce
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Anotace:
Vošmerová, L. Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020.Bakalářská práce je zaměřena na začínající startup v oblasti prodeje IT služeb. Pro něj je vytvořen návrh marketingové a obchodní strategie. Návrh vychází ze situační analýzy, která zahrnuje analýzu tržního prostředí a primárních a sekundárních …víceAbstract:
Vošmerová, L. Marketing and business strategy for IT services sale start up. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor thesis is focused on an IT services sale start up. For this start up is created marketing and business strategy. The strategy is based on situation analysis which includes a market environment and primary and secondary data. The questionnaire is also a part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stratos Zerdaloglu
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠALOMONOVÁ, Lucie. \textit{Návrh marketingové a~obchodní strategie pro začínající startup v~oblasti prodeje IT služeb}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/rbbhmx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie sociálního podniku
Petr Novotný -
Marketingová strategie sociálního podniku
Robin Procházka -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová