Jarmila ŠTĚPANÍKOVÁ

Bakalářská práce

Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně

The Support of Lower School Age Learners' Reader Literacy through Library Discussions
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně" je zaměřena na problematiku úrovně čtenářské gramotnosti, zejména porozumění textu a vyhledávání informací z textu. Zabývá se rovněž motivací a postoji dětí ke čtení. Ovlivňujícími faktory rozvoje čtenářské gramotnosti mohou být rodina, škola, mimoškolní volnočasové aktivity včetně práce s dětským …více
Abstract:
The bachelor paper "The younger school age children reader's literacy support by the means of the library discussions" is concentrated on the reader's literacy level, above all on the text comprehension and the searching the information in the text. It also deals with the motivation and the children attitudes to the reading. The family, school and after-school leisure time activities including the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPANÍKOVÁ, Jarmila. Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika