Bc. Monika ŠIMLOVÁ
Diplomová práce
Levorukost na 1. stupni ZŠ
Left-handedness in Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se věnuje levorukosti na prvním stupni základní školy. Hlavním cílem práce bylo pozorováním si ověřit podmínky pro psaní leváků na prvním stupni základních škol a zjistit povědomí o problematice leváctví mezi učiteli těchto žáků. Práce je rozdělena do šesti kapitol. Kapitola jedna až pět popisují základní informace o lateralitě člověka: historii, vznik a vývoj laterality, klasifikaci …víceAbstract:
The thesis deals with left-handedness in the first grade of elementary school. The main goal of the work was to observe and verify the conditions for left-handed writing in the first grade of elementary schools and to find out the awareness of the issue of left-handedness among the teachers of these students. The work is divided into six chapters. Chapters one to five describe basic information about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMLOVÁ, Monika. Levorukost na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika psaní u dětí preferujících levou ruku v elementární třídě základní školy
Klára VAVŘÍKOVÁ -
Komparace grafomotorických dovedností dětí předškolního věku před vstupem do základní školy v kontextu laterality
Daniela WANIAUSOVÁ -
Návrh vzdělávacího oboru Divadlo pro první stupeň základní školy
Matyáš Hauser -
Výukové materiály o historii Třebíče pro první stupeň základní školy
Jan Menšík -
Stimulačně edukativní skupiny pro děti předškolního věku v návaznosti na první stupeň základní školy
Simona Gálová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Interaktivní zóny v expozici "Holzmaisterova sbírka" v Městském muzeu Moravská Třebová se zaměřením na první stupeň základních škol
Daniela Myšková -
Levorukost hudebníků
Marek JIROVSKÝ