Bc. Markéta SOUKUPOVÁ

Bakalářská práce

Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v organizaci

Use event marketing to promote internal communication within the organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje event marketingu jako nástroji pro podporu interní komunikace ve firmě. Jejím cílem je představit event marketing, zhodnotit možnosti realizace eventů externí specializovanou firmou popřípadě interními zdroji a ve vybrané firmě provést dotazníkové šetření a zhodnotit realizované eventy a jejich vnímání zaměstnanci. V teoretické části bakalářské práce je popsána interní …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on event marketing as a means of promoting internal communication within the company. Its aim is to present the event marketing, assess the possibility of running a company specialized in event´s external or internal sources and the selected firm to survey and evaluate the implemented events and their perceptions of employees. The theoretical part describes the internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOUKUPOVÁ, Markéta. Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v organizaci. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností