Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v organizaci – Bc. Markéta SOUKUPOVÁ
Bc. Markéta SOUKUPOVÁ
Bakalářská práce
Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v organizaci
Use event marketing to promote internal communication within the organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje event marketingu jako nástroji pro podporu interní komunikace ve firmě. Jejím cílem je představit event marketing, zhodnotit možnosti realizace eventů externí specializovanou firmou popřípadě interními zdroji a ve vybrané firmě provést dotazníkové šetření a zhodnotit realizované eventy a jejich vnímání zaměstnanci. V teoretické části bakalářské práce je popsána interní …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on event marketing as a means of promoting internal communication within the company. Its aim is to present the event marketing, assess the possibility of running a company specialized in event´s external or internal sources and the selected firm to survey and evaluate the implemented events and their perceptions of employees. The theoretical part describes the internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUKUPOVÁ, Markéta. Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v organizaci. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Činnost event marketingové firmy
Hana Kohoutová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Kateřina Ščučková -
Aktuální trendy event marketingu v ČR
Simona Otáhalová -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Klára Sierra -
Marketingová strategie event agentury vstupující na trh
Eva Horáková