BcA. Jakub ZAJÍČEK

Diplomová práce

Vizuální identita

Vizuální styl společnosti Foodbox

Visual identity
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Vizuální styl" se v teoretické práci zabývá dopadem jednotného vizuálního stylu na grafický design a stanovuje pravidla a metody fungování nejen v grafickém designu, ale i v působení na bežného diváka z pohledu marketingu. Dále zde rozebírám vliv nových marketingových nástrojů jako jsou sociální sítě a youtube. V praktické části rozebírám postup tvorby loga pro společnost …více
Abstract:
Thesis entitled "Visual style" in the theoretical work deals with the impact of a unified visual style in graphic design, and establishes the rules and methods of functioning not only in graphic design, but also in the effect on the ordinary viewer from a marketing perspective. Furthermore, I analyse the impact of new marketing tools such as social networks and youtube. In the practical part I analyse …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. ak.malíř Pavel Beneš

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAJÍČEK, Jakub. Vizuální identita. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta umění a designu

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design