Bc. Rostislav LUSK, DiS.

Diplomová práce

Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM CZ, s.r.o.

Project fo increasing export in relation to entering new market by company RIM-CZ, Ltd.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je projekt zaměřený na vstup české firmy RIM-CZ, s.r.o. na nové trhy. V první části jsou uvedeny teoretické poklady pro marketingové plánování a tvorbu analýz, potřebných pro rozhodování o budoucím vývoji firmy. V druhé části je provedena analýza současného stavu firmy, SWOT analýza a analýza konkurence. V poslední, projektové, části je navržen marketingový plán s jednotlivými …více
Abstract:
Object of this thesis is to project entering new market for czech retail company RIM-CZ, Ltd. In the first part is itemized a teoretical base needed for marketing planning and analysises, useful for decision about future trends of this firm. In the next part would be made analysis of present situation of the company, SWOT analysis, and competitors analysis. In the last part is projected own marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor: 3676

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LUSK, Rostislav. Projekt zvýšení exportu ve vztahu k průniku na nové trhy společnosti RIM CZ, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing